سفارش تبلیغ
صبا ویژن
u راز دل

دوستی [با مردم]، نیمی از دین است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

[ خانه :: مدیریت وبلاگ :: پست الکترونیک :: شناسنامه ]

4010: کل بازدیدها -

2: بازدیدهای امروز -

0: بازدیدهای دیروز -

 RSS  -

!   حال کنید......

پنج شنبه 84/12/4 ::  ساعت 11:26 صبح





طنز


۱- حکیمی زنی بدید که کتابت همی آموخت . گفت : افعی است که سم همی نوشد.
۲- پسری در چاه افتاده بود. پدرش فریاد زد : جایی نری تا من برم طناب بیاورم.
۳- مردی در پشت بام گیر کرده بود. ترکی خواست نجاتش بدهد . طنابی آورد به کمرش بست و محکم آن را کشید!!!
۴- میدونی وقتی خدا دومین سیاه پوست را آفرید چه گفت؟گفت:ااااااااااااااااه اینم که سوخت.


جوک


ناب : به یکی می گن نظرت راجع به زن چیه؟ می گه : نماش که خوبه هالش(حال) هم خوبه فقط حیف پذیراییش بغل دستشوییشه!
۱- آن هنگامی که حضرت ابراهیم می خواست حضرت اسماعیل را قربانی کند از جانب خدا وحی زسید که ای ابی! اسی رو ولش کن شما در مقابل دوربین مخفی قرار دارید.

۲- معین ۲۰۰۵ : یه حلقه ی طلایی اسم تو روش نوشتم بیار تا پاکش کنم ریدی تو سرنوشتم.
۳- بم :  بم زلزله میاد،‌ غضنفر زنگ میزنه مسئولیتش رو بر عهده میگیره!
۴- یکی می گوزه جلو رفققاش ضایع می شه از خدا می خواد اونو ۳۰۰ سال مثل اصحاب کهف بخوابونه. خلاصه بعد از ۳۰۰ سال بلند می شه گرسنش می شه میره نانوایی سکه ای رو به نانوا می ده نانوا می گه : این چیه؟ این که مال عهد جاسم گوزوه!!!
۵- یکی می گوزه یه متر می پره هوا . می گن چی شد؟ می گه هیچی رو دنده بود!!!
۶- یکی می ره ثبت احوال می خواد اسمشو عوض کنه. مامور می رسه اسمت کیه ؟ می گه اکبر ان چهره . مامور می گه خوب حق داری می خوای به چی تغییرش بدی؟ می گه اصغر ان چهره!!!
۷- جنیفر لوپز : یک روزجنیفرلوپزآگهی میده یه شوهر میخوام خوشگل باشه زمین پول و...داشته باشه.ترکه اگهی رومیخونه همه چیزومیفروشه بلیط آمریکامیخره با دسته گل میره.جنیفر ازش میپرسه خونه داری میگه نه پول داری میگه نه پس چی داری میگه من نیومدم خواستگاری اومدم بگم رومن حساب نکنی!!!
۸- به بامشاد می گن زنت حاملست:می گه ای اردل نامرد!!!
۹-
ترک میره نماز جمعه جو می گیرتش موج مکزیکی میره
۱۰-
اصفهانی سوار تاکسی می شه از راننده می پرسه چقدر شد؟ راننده می گه پنج هزار تومن! اصفهانیه می گه : چه خبره همه جا که چهار هزار می گیرن تازه من سه هزار تومن بیشتر همراهم نیست. فعلاْ این دوهزار خدمت شما باشه. یارو می شمره می بینه هزار تومنه
۱۱-
پشت کنکوری ادعای پیغمبری می کرد می گن همین طوری که نمی شه باید بری غار حرا تا جبرئیل به تو نازل شه. اونم می ره و بعد از مدتی با دست و پای خونین و شکسته می یاد. می گن چی شد؟ می گه هیچی . رفتم غار حرا ولی جبرئیل با قطار به طرفم اومد
۱۲-
یکی ادعای پیغمبری می کنه می گن پس کتابت کو؟ می گه فعلاْ جزوه می گم بنویسید تا بعد.
۱۳-
پیرزنه قرص ایکس می خوره می ره وسط خیابون میگه : من ترانه 15 سال دارم
۱۴- پیرزن :باز زنگ خونه ما را زدی اومدی گدایی گدا: پس توقع داشتی بیام خواستگاری !!!


به یاد داشته باشید :


۱- در قلب خود بنویس که هر روز بهترین روز سال است.
۲- خوشبختی مانند توپی است که همه دنبال آنند اما وقتی بهش می رسند آن را شوت می کنند.
۳- اشک دوست بر خنده ی دشمن برتری دارد.


و تقدیم به شما این شعر :


جواب است ای برادر این نه جنگ است.
                                                             کلوخ انداز را پاداش سنگ است.


و در پایان:


تشکر می کنم از اینکه این مطلب را خواندید بی صبرانه منتظر نظرات گرم شما عزیزان هستم.
با آرزوی موفقیت امیدوارم با جوک ها خندیده و با طنز ها لبخند زده و از شعر لذت برده و گفته ها را به خاطر بسپارید. با تشکر (علی محمد دهقان)


¤نویسنده: علی محمد دهقان

?  نوشته های دیگران( )


!   لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فیلتر شکن
بازم حال کنید....
حال کنید......

vدرباره من

راز دل

علی محمد دهقان

vلوگوی وبلاگ

راز دل

vوضعیت من در یاهو

یــــاهـو

vاشتراک در خبرنامه